Job 44 van 156


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

  • Aanmaken van klantendossiers en contracten in het CRM-facturatiesysteem.
  • Beheren van prijsaanpassingen in lijn met dossierwijzigingen.
  • Onderhouden van klantgegevens en informatie
  • Verwerken van tickets van de Customer Desk voor aanpassingen in klantinformatie.
  • Voorbereiden van facturatie en maandafsluitingen binnen gestelde deadlines maakt deel uit van je takenpakket als administratief bediende
  • Opstellen en onderhandelen van kredietnota's conform contractuele opzegvoorwaarden
  • Beheer van contracten inclusief opvolging van gerelateerde e-mailcorrespondentie
  • Ondersteuning van het Sales team bij het opstellen en verzenden van prijslijsten, raamovereenkomsten en offertes, inclusief eerstelijns klantfeedback.
  • Fungeren als contactpersoon voor specifieke klanten bij factuurvragen en opmerkingen.
  • Verzorgen van nauwkeurige leveranciersbestellingen en opvolging van interne faciliteiten.

Jouw profiel

  • Je hebt een administratieve opleiding genoten en hebt kennis van bedrijfsbeheer of gelijkwaardig door ervaring
  • Goede kennis MS Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Teams). Kennis van CRM Dynamics is een pluspunt
  • Je legt vlot telefonische contacten in het Nederlands en het Frans
  • Je hebt goede noties van het Engels;
  • Je werkt ordelijk, nauwkeurig en houdt van structuur
  • Je bent dynamisch ingesteld
  • Je bent contactvaardig en commercieel ingesteld;
  • Je hebt affiniteit met cijfers en kan er analytisch mee omgaan
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een voltijds administratief bediendecontract (volgens PC 317)
  • Aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques
  • Je komt terecht in een afwisselende job in een familiale werkomgeving waar je je meteen thuis voelt
  • Werkzekerheid bij één van de grootste spelers in de Belgische beveiligingssector

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht